Jag är så glad idag!

Kan man bli annat än glad när man vaknar upp til en solig morgon?
Trots att jag vet jag har mycket att göra idag med provet och skulle så gärna vilja göra så mycket annat här hemma....

Som att:

Köpa vårblommor och plantera i trädgården.

Fixa en anordning som jag kom på igår så katterna kan få gå ut.

Städa hela huset och möblera om bland rummen.

Gå en härlig promenad med hundarna i det fina vädret.

Rida en runda i skogen.

Eller rent av bara sitta på trappan utanför huset med en kopp kaffe och njuta av livet och titta på mendans mina älskade vovvar busar i trädgården!


Jag vet att jag inte kommer hinna hälften av det ens en gång men jag får plocka ut det viktgaste och låta resten stanna till en annan solig dag.
Jag ska i alla fall plugga på mitt prov så jag förhoppningsvis kan klara av det  i morgon.
HÅLL TUMMARNA FÖR MEJ!

Idag känner jag verkligen att det är en sådan dag som hade jag inte haft annat för mej och dagen aldrig skulle sluta hade jag hunnit med HUR MYCKET som helst! Visst är det härligt när man får sån energi!?
Det finns så mycket som jag vill göra här hemma i huset... Så i morse pratade jag och Anders om att åka och titta på kök inom en snar framtid. Måste byta ut vårt kök det är så tråkigt och FULT!
Sen ska det byggas trädäck till sommaren, även våra nya fönster ska sättas in och den ena hallen ska renoveras!
GUUD VA KUL jag är så sugen! Skulle man bara kunna få tre år semster så skulle det kanske var möjligt! :)

Jösses vad jag tjötar idag!....

Ska hinna med att berätta lite om gårdagen också.
 På fm. va jag och Hanna på ett dödens gympapass! Roligt men det va rätt så jobbigt, men som alltid roligt!
På em så körde My, Siri, Jag & Anders på kallas hos BACI som fyllde 3 år!
Dessförinnan va vi på Zoogiganten och köpte present och så köpte jag ett koppel till den nya vovven!
Jenny hade bakat en FIN tårta som hon hade gjort som en hund!
(kom nyss på att jag skulle tat en bild på den med det glömde jag ju!)

Efter kallaset så bjöd Jenny och Joakim in sej och ville äta Tacos med oss!! Så då fick det bli! =)
Trevligt va det och HUNGRIGA va vi också! Vi pratade lite om semster igår också HOPPAS det blir av hade varit kul.
Jag han läsa lite på mina läxor men jag blir så in i bombens trött av min magkatarr medicin så jag somnade i soffan... ZZzzzzzzzzzzz.....

Joakim hade köpt ett par skor till Jenny som hon inte tyckte om så jag fick dom i stället!
Gissa vad det va för några???

BMW -skor! SÅ FINA! Tur att smaken är som baken ibland för glaaad e jag! =)
TACK TACK TACK!



Detta blev ett långt inlägg! Kanske ingen som orkar läsa det men jag orkade skriva och det gick så fort!
Ha en UNDERBAR dag!
Nu ska jag sätta mej med mina böker .....

Skepp o hoj!



PS: NI HAR INTE GLÖMT STÄLLA FRAM KLOCKAN IDAG VA?????? DS.


Kommentarer
Kikki

fick du inte ett par såna skor en anna gång med av jenny?

Skönt med riktigt vårväder synd man har jobbat hela helgen!

du får lycka till på provet imorgon!

2009-03-29 @ 13:58:14
URL: http://theotilda.blogg.se/
tinaina

håller alla mina tummar och tår för dig imorgon.

2009-03-29 @ 18:49:59
URL: http://skvallerbrudarna.blogg.se/
jenny

Hej hopp! Tack för igår! Baci ble jätteglad för sin present, han springer runt här hemma me den i munnen hela tiden=) Jag hoppas oxå att vi hittar en stuga. Jag pratade me Lars o han sa attdet va fint på dragsö, ligger utanför karlskrona i blekinge. Va bra att skorna passa daj! ja tyckte dom va så hårda i sulan=( Lycka till imorron! kram

2009-03-29 @ 20:52:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0