Järavallen med Cissi!

 Bilder från idag när jag, Cissi, Kummin, Myran & Siri gick på promenad i JÄRAVALLEN!


   
                                              Luktar gott här visst!?
                                          

          
   Vadå sitta kvar? Jag kommer till dej i stället!

   
    Hallå....? Tydligen någon som gick härifrån matte? Men vi sitter här så länge!

   
  USCH matte.... jag tycker visst inte det är kul att sitta kvar nån stans! 
Jag ska bestämma! Men okej för denna gången då... men GLÖM att jag lyfter på öronen!
                                            HAA HAA!


                                        
Mycket folk i järavallen idag! Men vi släpte ändå Kummin & Siri när vi hade långa stigar framför oss.
Dom busade och hade så roligt! Myran gick så långt fram i sitt flexi så hon kunde och luktade på allt.
Nu ligger dom utslagna i soffan och sover som stockar!
 
                                     

GOD NATT!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0