Modell för en dag!

Då va man hemma igen efter en låång dag i Malmö- Turning Torso!

Tyvärr kommer jag inte ha mycket possitivt att skriva om det för det va något av det värsta jag varit med om.
Tur att sällskapet va roligt! =)

I alla fall det började med att vi blev sminkade i ca 10 minuter.
En SUR JÄVLA  tjej som nog va trött på livet och sitt jobb bladda på en massa smink i huvudet på en.
Samma maskaraborste samma penslar och allt använde dom till ALLA utan att tvätta eller byta ut dom.
Hoppas man inte får någon ögonskjukdom för då jävlar ska jag anmäla dom!

I alla fall sminket va inget vidare det kunde jag själv gjort tusen gånger bättre,
speciellt nu sen jag va på Make Up kurs i Malmö och fick lära mej....
Dessa sura tjejer gjorde inte alls någon av det jag hade lärt mig utan snarare tvärt om!

Sen till håret då!
Tjejen Linda som hon hette frågade hur jag ville ha det.
Lockigt sa jag! Då lockade hon typ knappt halva håret på mej och när jag drog fram det så va allt underhåret rakt.
Jag bad henne locka de med men fick som svar!
 - det brukar vi inte göra här!
Nänä tänkte jag och tog locktången och gjorde det så gott jag kunde SJÄLV!
Dock va redan håret förstört och sprayat så det såg ändå för jävligt ut.... suck

Jaha... sedan fick vi vänta & vänta sedan va det dags för fotograferingen!
En tråkig fotograf tog lite bilder och sa bra, bra, bra efter varje foto i låg ton så man knappt hörde va hon sa!
Ja det va nog det hon sa till oss under hela den timmen!

Sedan va det återigen dags för att vänta i 1 timme!
Trötta och hungriga var vi!

Till slut kommer en tjej och ber oss följa med för att vi ska kolla på våra bilder!
FY FAAN va dom såg ut dom flesta!
Kanske är man inte snyggare men.... håret va det STÖRSTA problemet pga. det fick jag typ välja bort alla bilder.

........detta är inget som jag skulle rekomendera någon!!!!
Dålig personal, okunniga och otrevliga kan dom nog sammanfattas med!!!!

Nåväl ... visst borde man inte köpt bilderna men även negativa mej kunde dom lura och det är väl det dom lever på!
Jag gillade sammanlagt kanske 2 bilder men man va ju tvungen att köpa minst 10 för 1650:-
Så vad gör man?
Jag köpte och här är resultatet..............









Nå .... vad tycks då??

Här kommer lite bilder som jag tog med min egen kamera...




Snygga väskor va?
Vi passade på att göra lite extra reklam för BMW! =)

Okej det va allt för mej kära läsare!

Ha en skön kväll!



Kommentarer
Katja

Så synd att du inte blev nöjd :( trist med otrevlig personal!! Bilderna du la upp blev i alla fall bra :)

2009-03-10 @ 20:28:51
URL: http://lillagrodden.wordpress.com
Kikki

Tråkigt att du känner så, men som jag sa att vara modell är inte alltid så glamouröst och det är ju det man ska testa på ;)

2009-03-10 @ 20:30:53
URL: http://theotilda.blogg.se/
Catrin

@Kikki... nä glamouröst hade jag inte förväntat mig ändå, men att inte tvätta sminkborstar handlar om hygien! Tror inte en modell hade tillåtit det! Och att vara otrevlig som personal är något som inte ska drabba kunderna! så njaaa... det handlar om andra saker! Men men.. nu har jag gjort de i alla fall! Alltid kul att ha bilderna till senare i livet i vilket fall! =) Ses i morron!

2009-03-10 @ 20:43:58
Hanna olsson

TRist att du inte tyckte dom va bra!

Jag tycker bäst om den sista, den du har på facebook:D

Men de andra är också fina!



Kram

2009-03-10 @ 20:52:57
Catrin

@Hanna!Lämnade ditt nr så dom ringer nog dej oxå! =) Jag tyckte oxå den sista blev den bästa av alla 11! =) Ses i morgon kväll! KRAM!

2009-03-10 @ 20:59:32
Maria

Bilderna som du har lagt upp var jättefina tycker jag!

Kramkram

2009-03-10 @ 21:21:43
Bella

Åh va synd att du blev besviken vännen. Jag tykkte du var söt på det sista kortet :). P&K

2009-03-10 @ 23:05:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0