NY BLOGG!

Vad va det jag sa igår? FETASTE TRÄNINGSVÄRKEN det STÄMMER!
AJAJAJAJAJAJAAAAJJJJJJ!

Mina lår !!!!!!!!!!!!!!!! Kan knappt gå idag och när man ska sätta sej ner, DET ska vi nog inte snacka om! =)

Nu har Kikki, Bella, Tina & jag en blogg tillsammans där ni kan läsa om det mesta! ;)
Bloggen heter
www.skvallerbrudarna.blogg.se GÅ IN OCH LÄS & KOMMENTERA!
(Jag kommer dock fortfarande behålla cathe.blogg.se som min egen! Så glöm inte läsa den oxå!)

Jag har Kobbi ute på annons för övrig, jag blir nedringd av folk som vill ha honom!
Men det är pga det låga priset, men det är bra för nu har jag chansen att VÄLJA vem jag vill han ska hamna hos!
Nu är det bara att hoppas att någon passar och att min magkänsla är rätt!
Ett fruktansvärt jobbigt beslut men samtidigt det som känns rätt för mej. Tiden finns inte där för honom.
Jag har så mycket annat som jag så gärna vill lägga ner min tid på!

I morgon är det Friskis & Svettis med Martina & Hanna igen!
Jäklar vad jag e peppad nu till att gå ner i vikt och skaffa mej lite snygga MUKLER till sommaren!
Har fortfarande svårt att låta bli godisbitarna men jag gör framsteg och ett steg i taget är bra!
Man ska inte bara sluta rakt av heller för det blir en för jobbig omställning för kroppen.
Speciellt för min som är beroende av SOCKER!!!

Har några mål som jag ska försöka leva upp til, men dom behåller jag för mej själv, för berättar jag dom och inte kan leva upp till dem så blir man bara deppig! Nu känns pressen inte lika stor om det bara är jag som vet dom!
Önska mej bara LYCKA TILL så känns det bra! =)

Nu är det dags för sängen!
Jobbet klockan 7 i morgon också! Phuuu....

Natti Natt! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0