Ny frilla!




Så nu har Kikkis syster Tina slingat och klippt mitt hår!
Lite lugg och mörkbruna slingor i underhåret.

Blev jätte nöjd!
Tack Tack!

Nu har jag nyss käkat gröt och Kardemumma skorpor.
Måste ha lite energi innan träningspasset i kväll.
Ett Medel-Styrka pass.... ska tydligen vara ganska jobbigt!
Och jag som har träningsvärk i min högerarm!
Men jag ska nog klara ut det i alla fall!

Skönt att ha kommit igång så bra med träningen nu. Det känns skit bra i kroppen
och börjar märka att mina Jeans inte klämmer så mycket runt midjan längre! =)

Nu ska jag bara fortsätta i samma takt och det svåraste av allt hålla mej BORTA
från allt som heter godis!
...... Mörkt Choklad är okej (i måttliga mängder!)
Jag får väl köpa med mig lite naturgodis till Bella på Lördag!
För börjar man med annat är det kört!

Nu ska jag mysa med My & Siri här i soffan innan det är dags för gympa!

So long......!



Kommentarer
Katja

Kul med ny frilla, när jag läste ditt inlägg insåg jag att mitt hår är i stort behov av en klippning :)

2009-03-12 @ 22:57:27
URL: http://lillagrodden.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0