Tack Marcus & Maria!

Gårdagen va riktigt trevlig hemma hos Maria & Marcus! Vi drack vin och åt kex & ost!
Vi tittade lite på Melodifestivalen men det va som vanligt bara dåliga låtar med denna gången oxå!
Vi snackade mest en massa vilket va trevligt , de va ett år sedan vi sågs sist. Men eftersom Maria tydligen läser min blogg så visste hon vad jag hade sysslat med det senaste året. Men jag visste inget om henne....! HAHA
vad ska man säga! Bra eller dåligt med blogg?? =)
I alla fall Maria hade gått ner 15 kg sedan jag såg henne sist så när hon öppnade dörren trodde jag nog först vi hade kommit fel.... HIHI... Sååå smal och fin hon va!

Tack för en väldigt trevlig kväll hos er! Nu ska vi banne mej ses oftare! =)

(Jag tog ingen kamera med mig eftersom det är det värsta jag vet folk som tar med sin kamera överallt
bara för att fota till bloggen, finns inget drygare!)


I vilket fall så vissade sej Marcus i en skit rolig hatt han hade köpt så den är den enda bilden...
Fast också den bästa!

Kolla HÄR:







 



Kommentarer
Maria och Marcus

Hej Catrin!



Tack själva!! Det var verkligen kul att träffa er oxå!! Vi hade jätte trevligt :)



Vilken snygging du har på bloggen nu ;)

Ha det fint så hörs o ses vi snart igen!

Kramar

2009-03-01 @ 18:14:28
Katja

Låter som en kul kväll :)



Jag är en sån som alltid har kamera med. Inte för bloggen utan för att jag älskar att fota :). Visst en del hamnar i bloggen men lååångt ifrån allt. Såfort jag lämnat kameran hemma tänker jag alltid någon gång under kvällen/dagen att "fan också, jag skulle vilja fota detta!" :)



Kram

2009-03-01 @ 19:15:02
URL: http://lillagrodden.wordpress.com/
Anonym

@ Marcus & Maria! Ja riktigt snygg... HAHAHA! Fy vad man såg anorlunda ut i den hatten. Hade ju mardrömmar om Anders efter att han haft den på sej! =) Kram på er!

2009-03-01 @ 21:08:51
Anonym

@ Katja, nä klart vet jag att du gillar att fota och har man en bra kamera och kan ta fina bilder så är det ju inte konstigt! Det är ju ett intresse. Men jag menar folk som ska ha bilder bara för att man ska använda dom till bloggen tyvärr blir det lite VÄL störande. Men det är min åsikt! Många tycker långt ifrån vad jag tycker tur e kanske de! =) Ha en skön kväll hälsa lilla Tuvan! :)

2009-03-01 @ 21:12:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0