SMINK DAG på MAKE UP STORE!


Då va man hemma efter en låång kväll i Malmö tillsammans med Kikki, Bella & Tina!
Idag var det ju dags att lära sej smink och att sminka sej. En dags- & en kvälls make up.
Bella blev sminkad av make up artisten Bella! Halva ansiktet en dags make up och andra halvan en kvälls make up.

Vilken skillnad det blev och dom flesta av oss tyckte nog att dags make up:en va en kvälls make för oss! HAHA
Bilder lär ni nog så småningom få se HÄR!

Det va en trevlig och givande kväll! Och jag är nu RIKTIGT sugen på att bli make up artist... bara det att den kursen kostar en HEL del pengar! Men SHIT va kul det hade varit! verkligen något att fundera kring!

Här kommer en bild på mej när jag har har en kvälls make up!
Blev dock ingen närbild för alla blev dåliga... ;)



Efter sminkuresen fick vi såklart SHOPPA loss i butiken med 20% rabatt på soritmentet.
Jag köpte: en conselaer, en foundation & en ljus ögonskugga.



Smiket var av riktigt bra kvalité och fast man är riktigt sminkad känns det ändå som att huden andas.
Skönt!

Ja riktigt roligt va de i alla fall! TACK för ikväll ni goa tjejer! =)

Nästa vecka på Tisdag bär det av till Malmö igen för att vara Modell för en dag tillsammans med Jenny & Cissi!
Sen på onsdag skulle Kikki hör med sin syrra om hon kunde slinga mitt hår! GUUD va roliga saker man hittar på,
verkligen unnar sej något! Det BEHÖVS ibland!


Frågan är bara.. ska man VERKLIGEN tvätta bort sminket när det nu snart är dags att SOVA???????



Kommentarer
Anonym

Hej Catrin!

Vad fint det blev!

Hoppas allt är bra annars, vad händer i helgen?

Jag har varit sjuk må-ti men nu e jag på banan igen:)

Vi hörs!

Kramar

2009-03-04 @ 21:31:11
Kikki

Såå tjusigt! Vi får ha e repetionskväll någon gång! Jag ska städa min sminklåda och fixa en riktig sminkbox :)

2009-03-04 @ 21:36:53
URL: http://theotilda.blogg.se/
Katja

va kul :) så fint det blev!

2009-03-04 @ 22:01:31
URL: http://lillagrodden.wordpress.com/
Maria

Det var jag som skrev inlägget innan utan namn...

2009-03-05 @ 14:06:30
Catrin

Aha.. va det du! =) Helgen händer det inte mycket! Jag ska jobba lördag och söndag 7-16. Vad ska du sj hitta på? Vi får snart boka in en dag för att gå ut och festa! Har du frågat Elin? Hörs gumman! Puss

2009-03-05 @ 18:22:17
Maria

Vi har inte heller mkt planerat. Ikväll e vi bara hemma och har fredagsmys. :) Elin kommer hem från Sälen på söndag så får fråga henne då! E du ledig nästa helg?

Puss

2009-03-06 @ 21:14:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0