Mys & Träning bland annat!

Heeeej Sötnosar! 

Nu har jag kommit hem från ett sju helvetes gympapass! Det va såååå himla roligt så när det va slut ville jag bara fortsätta. En man & en kvinna som höll i passet tillsammans. Det va ju TUR att jag & Martina var ovetandes om att det va ett INTENSIVPASS när vi gick dit, för då hade vi nog inte gått. Men det va baske mej tur vi inte va så pålästa för det va sååå kul! Synd du inte kunde följa med oss Hannis! ;)

Idag klockan tre skulle det komma en och titta på Kobbi men hon skrev ett sms för en stund sen och s hon hade fått förhinder! Grrrrr... så trött på folk! Dessutom MÅSTE jag själv ge mej ut och rida nu bara för det!
HUR SKA JAG ORKA DET LIKSOM? Men det inte så mycket at be för... det är bara att GÖRA!
En sak är säker jag behöver inte ha dåligt samvete i kväll när jag käkar mitt Naturgodis! HAHA

Igår kväll blev det en riktig MYS kväll här hemma!

Här kommer lite bilder!

          
Jag får väl smaka lite???

mmmm... va gott!




 



Min kompis Baci har glömt sitt ben här så jag smakade lite på det igår kväll!
GOTT!


Puss på dej Matte!


Sista bilden på dessa två goingar!

Glöm nu inte rösta på Melodifestivalens BÄSTA låt i kväll,
så RÄTT LÅT VINNER!!!




Kommentarer
Hanna

Så det var så jobbigt pass:P haha hörde från Martina:D

Nästa Lördag får vi gå i gen:D



Så mysigt med kabin:P



Ha en trevlig kväll!



KRamar/Hanna

2009-03-14 @ 15:21:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0