Det känns som....

........HELG!
men i morron ska jag jobba. Dock 8-13 så det blir en lugn dag. Sen är jag ledig igen några dagar!
Lugn början efter en tids sjukskrivning kan vara bra.
Idag sov jag & A till klockan 11.30 då ringde J & J och ville komma hit med frukost/lunch bullar.
Tackar man inte nej till! :)
Efter det körde jag & Jenny en sväng til Center Syd och jag köpte två par trosor och en svart jacka som
jag tittat på jääätte länge men varit för snål för att köpa. Men nu va det REA på den så då köpte jag den.
TUR för det är så fiiin.....



Efter det körde vi hem och hämtade Myran, Siri & Baci sen blev det en runda till Saxtorpsjöarna.
Baci badade medans My & Siri tittade på. :)
Sen gick vi rundan runt sjöarna trötta och varma blev vi alla 5.

 Så väl hemma så kom Joakim och Anders och hämtade oss och vi körde till Bjärred och åt glass.
GOTTIT!

Sen hem igen lagade tacos tittate på Bonde söker fru och nu har gästerna(/våra inneboende) nyss kört hem! :)
Och nu ska vi SOVA!

Kul dag.. kan man sammanfatta de hela.....
GOD NATT


Jag & Baci! :)


Kommentarer
jenny

haha ja inneboende kan man nästan säja nu=) Vilken söt bild på lille baci o daj!! ha en bra dag på jobbet! kraam

2009-05-22 @ 09:31:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0