En fikadag med Jenny & Linda!

Gick upp klockan 11 idag och kände mej hängig!
Förstår inte var tröttheten kommer ifrån? Jag är ju alltid trött nu för tiden. Är det vårtrötthet?
I alla fall så blev det frukost och sen satte jag mej framför datorn "som vanligt" i brist på att orka göra annat.
Snackade med Jenny och vi bestämde oss för en sväng till Centan.
Gick något varv där inne sen träffade vi Linda (Jennys kompis) och satte oss och fika med henne på graffiti café när hon hade lunchrast!
GOTT & MÄTT!

Tog sedan något varv till där inne och sista affären som vi gick in i innan vi körde hem va Cubus, där shoppade jag
2 linnen & 1 svart BH. Trots ekonomisk kris så fick det bli i alla fall! ;)


(Zingo ville oxå vara med på bild!)

Anders kom hem ett tag efter jag kommit hem, han & Joakim har varit och kört på bana i Ljugbyhed idag.
Han är helt slut nu och ligger här och sover i soffan. Stackars min kille... det verkar vara jobbigt att köra och busa med bil!
Nä om man ska ta sej i kragen och tömma diskmaskinen och hänga tvätt!?!?

Om någon timme kommer Joackim, Jenny, Björn & Martina hit. Vi ska grilla och äta GOOODIS! =)
I morron ska jag jooobba!


Kommentarer
Katja

Gott med grillat, inte alls avis på er trädgård... =)

2009-05-29 @ 22:14:20
URL: http://lillagrodden.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0