Här händer det grajjor!

Igår hände de grajor!
Vi va först på PINGSMIDDAG hos A mormor & morfar. Mycket GOTT och trevligt!
Vi kollade på robinsson finalen och lite kul att Ellenor vann tyckte jag!

Vi körde hem vid 22 tiden men då va det bara hem om sen kom J & J hit sen stack vi till HBG och tittade på Street Race.
Vilken härlig kväll det va igår riktig "utlandsvärme" och fullt ös va det med bilar och folk tills Polisen dök upp.
Vi stack inom Mc Donalds sen körde vi hem........

MEN på väg hem så va där en kille i sin pappas bil som hade kört in i räcket på motorvägen så vi stannade men ingen va skadad dock va killen som körde rejält chokad. Vilket man kan förstå.
Vi fick vänta tills polisen kom eftersom vi stod och varna med varningsblinkers eftersom han bil stod helt på snedden så syntes den knappt alls i mörkret!

Andra bilister körde förbi i full kariär och det är jäkligt läskigt att stå mitt ute på motorvägen i det läget!
Ja fy för.... tur ingen kom till skada i alla fall!

Idag sov vi ganska länge jag han sitta i solen i 40 minuter innan det va dags för mej att sticka till jobbet.
HOPPAS vädret är lika fint i morgon när jag är ledig.

Tjao!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0