Lite nytt i garderoben!

Jag är så trött varje morgon, har nog sovit för mycket nu senaste tiden.
Tråkigt väder är det också.... jag undrar vart sommaren tog vägen som vi hade för en månad sen!
Soligt och varmt!

Igår va det ganska fint iofs lite senare på em. Först va jag och mamma på Center Syd.
Fick lite kläder av mamma....
 
En blå tunika
En vit skjorta
Ett par trosor

själv köpte jag:
Present till Cissi
Ett par Jeans leggings




Idag ska jag till Center Syd IGEN..
Jag har gått upp så himla mycket i vikt så nu måste jag börja skärpa mej.
Jag kan inte äta godis och drika läsk det går inte...
Tråkigt är det bara för jag måste sluta HELT annars fastnar jag igen.
Sockerberoende kallas det! Tråkigt att man ska behöva leva utan godis hela livet men det går som sagt inte att jag
äter, för börjar jag kan jag inte sluta igen.
Har nog gått upp 5 kg nu sen jag sålde Kobbi och slutade träna!
Inga Jeans passar min länge och jag verkligen vantrivs i min kropp!
SÅ NU får jag leva på bantningspulver och dricka vatten i några veckor! :(
Sen börja äta NORMALT igen!
Ack ja vilka problem!

Nu ska jag duscha och klä på mej sen blir det dags att köra till Centan igen och köpa pulver.
Kanske hittar man nåt annat skoj också... :)

BYYEEE!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0