Trääna i kväll!

Då har man jobbat idag!
Kul va det och lungt och skönt såhär första dagen.

När jag kom hem hade solen lyckats titta fram mellan molnen så jag la mej i solstolen
på terassen nån timme medans alla djuren va ute i trädgården.
Sköönt att sluta två då hinner man med lite av dagen här hemma med!

I kväll ska jag TRÄNA för första gången på länge med Martina & Hanna!
Kan bara säga att DET BEHÖVS!
=)
Jag hade blivit så tränad innan så jag tyckte det passet vi gick på måndagar och t.o.m Medlepassen knappt va jobbiga
längre... MEEN de va då de! Nu är det till att börja om från noll igen!
Varför gör man alltid så???

Okidoki... de va allt härifrån!
Tjaoo!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0