Blablablablablaaaaaaaaaaa.........

Tjao!

Längesedan minsan....
Mycket som händer så man har inte riktigt tid men jag bloggar dock lite oftare på myransiri.blogg.se i stället om ni vill läsa om mina underbara djur som jag tycker är mycket roligare att skriva om än mig själv! :)

Idag har jag städat hela huset... nä nu ljög jag... halva, för ovanvåningen behövdes inte... :)
Men det va riktigt sköönt faktist, skulle dock behöva moppa golvet också men mina moppgarn är slut!

Idag är sista dagen på min sjukskrivning och i morgon börjar jag jobba igen.
Ska faktist bli skönt och ROLIGT för jag börjar tröttna på att bara vara hemma nu. Dock så har det varit behövligt och skönt för jag mår så himla bra nu. Pigg, glad och har orken att göra saker! Mycket har kommit på sin rätta plats igen.
vilket känns underbart. Jag är glad och stolt över mig själv nu och jag har tid för mina ÄLSKADE hundar och katter nu när Kobbi flyttade. Jag vet dessutom att han mår som en prins och det gör mej så glad att veta. Annars hade jag nog haft dåligt samvete hela mitt liv.

Igår va jag på en intressant föreläsning om Hot & Våld. Mycket intressant fakiskt. Bra att kunna till jobbet hur man ska bemöta olika individer på rätt sätt. Dock fick jag en bekräftelse på att jag gjorde rätt som jag gjorde och det är ju alltid trevligt att veta! :)

Trots min sjukskrivning har jag varit på lite olika kurser och förra veckan va jag på en handledar utb. Mycket intressant och roligt det också. Jag älskar att ta ansvar för saker och nu har jag en sak till och se till så alla våra nya vikarier och studerande blir väl bemötta. Stort ansvar och jag är glad och tacksam att min chef valde just mig till detta.
Jag ska göra mitt yttersta för att göra det bra!

Nä nu får jag väl gå och klä på mej... klockan är 16.25 och jag går i pyjamas.... Haha! Men idag är min sista slappe dag så det får jag! :) Kanske dock inte lika trevligt om jag åker till affären i de...
Anders kommer snart hem och då ska vi köra...... i hans NYA BIL hoppas jag!! :)

Må väl gott folk!
Ta hand om varandra!


Hej Hopp!



I Morgon kväll ska denna flikkan och jag ha myskväll! ;) Boysen ska suuuupa! :)


Kommentarer
jenny

Haha!! ojj,ser ut som jah har sett ett spöge på den bilden!=) Vi kommer ha de såå mysigt, syn bara att jag måste dra till malmö mitt i det hela.. ses i morn!

2009-05-19 @ 21:11:49
jenny

Haha! ojj, det ser ju ut som om ja sett ett spöge på den bilden!=) Vi ska ha det såå mysigt imorron, syn bara att jag måste dra in till malmö mitt i det hela=( ses imorn!

2009-05-19 @ 21:19:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0