Vad ska man äta i kväll?

Idag känns det inte som helg men de är det! :)
Jag är såå trött efter jobbet idag trots att jag typ bara suttit på en stol och rensat papper heela fm.
Nästa vecka börjar allvaret igen och då ska jag jobba som vanligt.
Kommer nog inte vara människa den veckan.... trööttt trött trött...Men de ska väl gå! :)

A kilpper grässmattan IGEN!
Tycker inte han gör annat än klipper de grässet.
Shit va det växer och det är inte lite att klippa heller! 1850 kvm är en del.

Själv ligger jag inne i soffan och funderar på vad vi ska äta i kväll.
Jag är vrålhungrig och sugen på nåt riktigt GOTT men vet inte vad!
NÅN som har nån idé?
Det ska gå fort oxå...... annars orkar jag inte laga de! :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0