Se de snöar.

Inte precis vad jag har längtat efter men vad ska man göra? Man styr över mycket med tyvärr inte vädret.
Fast iofs är det ju bra för annars hade folk haft ännu en sak att bråka och diskutera om.
Det är nog som det är tycker jag med krig, fattigdom, pengar & elende.

Usch hur kunde jag starta bloggandet såhär tragiskt? Jag bara skrev vad jag tänkte och så blev det såhär.
Skönt att få skriva av sej ibland. Nu ska det dock handla om lite roligheter i stället... eller roligt och roligt.. tolka som ni vill.

Idag har jag jobbat skulle slutat 13.30 men fick stanna till 15.00 pga diverse möte, förseningar m.m.
Körde in till Anders jobb och hämtade hans VISA kort, jag har ju inget och måste köpa nytt gymkort idag för mitt går nämligen ut idag. Tur man har en snäll man! =)

Nu har jag precis ätit en taldrik gröt och ska snart byta om till gymkläderna. Idag blir det benen som ska tränas. vet ni att jag har varit lite slarvig denna veckan och inte tränat en endaste gång än så länge. Så nu blir det till att ligga i ONSDAG TORSDAG & FREDAG. För att sen dricka rödvin på LÖRDAG och paja hela träningen igen... Äsch man lever ju bara en gång trots allt. Dessutom längtar jag jätte mycket efter att gå ut och dansa med lilla söta Mian. =)

Från det ena till det andra har jag funderat på er läsare lite grann! Gulligt va?! Lite vem ni är och vad ni tycker är roligast att läsa om i min blogg? Har ni några förslag på ändringar eller nåt ni vill jag skriva mer om? Hade varit kul och veta vad ni tycker!

Nu är det dags för en powernapp i soffan innan det ska TRÄNAS!

 



Kommentarer
Kikki

Tack för kommentaren i min blogg, de där första hundarna är ju lite speciella :)

2009-11-04 @ 15:39:11
URL: http://theotilda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0