vad gör jag idag då?... JO...

Det märks att hösten är här. Man är trött sliten och lite små deppig...

Igår kväll skulle jag jobbat men stannade hemma eftersom jag har fått så ONT i min rygg.
Så på kvällen åkte jag hem till Mamma & Cissi och vi tittade på Idol och åt GODIS.... hade helt ont i magen senare på kvällen... AJAJAJ!

Anders va i Malmö med sin vän och tittade på en bil som sedan också blev köpt så nu har Anders ny bil IGEN!
Vad är det denna gången då tro?? =)

Nu ska jag duscha och klä på mej efter att ha renbäddat och tvättat lite. Skrållan hade kissat i vår säng .. och även på mina mjukisbyxor som låg på golvet. Nu ligger en annons ute på henne på Blocket.se
HOPPAS det finns nån som tar henne!! Så vi slipper göra de där hemska... :(


Som sagt duscha sen ska jag & Myran köra till Bjärred, vi ska äta hos Anders mamma i kväll.
Anders e där redan dom rensar vinden.

Ha en skön lördagskväll!

Pussisnutt!



Kommentarer
Leia

Hej!

Allt bra? =)

2009-10-10 @ 15:00:56
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Kikki

blev du av med hennes syrra??

2009-10-10 @ 20:23:05
URL: http://theotilda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0