ÄNTLIGEN HEMMA!



I morgon blir det till att stiga upp i tid. Jag har inte fixat någonting ännu och det kommer fullt med folk i morgon som ska äta och dricka och dansa och festa här! JÖSSES! Ja det blir till att jobba i morgon!

4 pajer skall bakas.
1 kladkaka och 2 daimtårtor ska fixas.
Bordet ska dukas
Myran ska lämnas hos mamma & pappa.
Jag måste hinna träna.
Jag ska rota igenom Cissis garderob efter kläder. =)
Dusch, löshår, smink och ja allt det där ska ordnas så man ser hyfsat trevlig ut!
Sist men inte minst huset skall städas.


JAAAA.... EHHH HJÄÄÄLP! SÅÅ TYPISKT mig att vara ute i sista minuten!
Men det ska nog gå bra! =) Det ska bli såå kul!

Kom på att jag kanske kan baka kladdkakan nu redan så är den i alla fall klar! Hoppas jag har ingredienser hemma till de! Jag får gå och kolla helt enkel!



Kommentarer
Hanna

Jag bara villl vill vill också se Scotts i kväll!

Hoppas ni får det super trevligt!



Och inte nog med det du ska bjuda på daim tårta, jag bara älskar de=)



Säger grattis i förskott till dej=)



PussiluR

2009-09-05 @ 10:23:17
URL: http://hcmo.blogg.se/
Bella

Grattis på födelsedagen :).

Kram Bella

2009-09-06 @ 10:35:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0