Brandlarmens dag!

Min lilla påg är OTROLIG med sina bilar! JÖSSES!

Idag har jag jobbar 8-14.30 haft en lugn dag men lika trött va jag för det när jag kom hem. Jag klara verkligen inte av att jobba morrnar. Usch Usch!

Idag har dom även hållt på att testa brandlarmet på jobbet, det är JOBBIGT kan jag säga jävla tjutande och alla "di gammle" blir irriterade och oroliga. Men vi klarade oss ganska fint ändå, lita huvudvärk när man gick hem bara.

Körde till Ica och handlade efter jobb och GISSA VAD! Då startar brandlarmet på hela Löddecentrum oxå.
Huvudet bulta men jag gick och tog vad jag skulle ha betalade och gick sen ut lungt. När jag kom ut stod det fullt med folk utanför affären och tittade på mej precis som om ...... HALLÅ!!!!!!
Äsch jag har hört så mycket brandlarm nu så jag har blivit avskräckt, dessutom tar det ju inte två sekunder för att hela byggnaden skulle stå i barnd OM det nu brann där ändå. Så varför stirra???

Satte mej i bilen och körde då kom barndkåren i full karriär runt hörnan TUR va så stannade jag innan svängen för jag hörde dom kom och det va en JÄKLA tur annars hade min bil varit totalt demolerad just nu.

Ja nog om barnlarm för idag hoppas jag!
Nu ska jag göra mej en kopp Te och sen blir det IDOL.

I morron är jag ledig och det ska bli så UNDERBART!
Har en hel del planer men mer om det berättar jag i morgon!  ;)







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0