Dags att öppna presenter!

Jag fick.....

-Fint födelsedagskort av: Maria, Marcus, Elin, Joakim, Lena, Kristoffer, Ida & Ola.

-
En vinkaraff av: Björn & Martina

- Presetnkort på Tokyo makeover av: Bengt



-En Canvastavla av: Jenny, Joakim & Baci

-
Orrefors ljusstakar av: Maria, Marcus, Elin, Joakim, Lena, Kristoffer, Ida & Ola



-Ett presentkort på Nova av: Cissi & Simon

-En hoodtröja av: Anders

-En hoodtröja av: Micke, Carro & lilla söta Anton



Av mamma och pappa ska jag också få Canvastavlor på mina djur.
Den dom hade skickat in gick inte för bilden va för dålig upplösning.
LÄÄNGTAR tills jag får dom! <3

TACK alla för super fina presenter!



Kommentarer
emma

hoppas du har en bra måndag? (:

2009-09-07 @ 16:36:33
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0