En fullspäckad LEDIG dag!

Heeej!

Första inlägget för idag, lite dåligt av mej men jag har inte haft tid idag TROTS att jag varit ledig (från jobbet).
Har i stället hittat på massa annat idag, först sov jag till klockan 11.00. Sen ringde Jenny och jag & Myran åkte hem till Jenny och åt brunch. =)

Sedan körde jag till jobbet och fick taktil massage i 1 timme. Super skönt men jag känner att jag är väldigt stressad nu för tiden och det märktes på massagen idag, kunde inte riktigt slappna av.
Jenny passade lilla My under tiden så efter massagen körde jag och hämtade henne igen.

På väg hem körde jag inom SKOPUNKTEN för att testa ett par stövlar men det blev inge köp. Jag måste spara pengar NU. Har varit en RIKTIG slarvmaja nu senaste tiden.

Hemma igen lagade jag KÖTTBULLAR, SÅS & POTATIS. Jag älskar den maten och idag blev det såå gott, smakade som mammas....... nästan. =)

Sen efter maten ville Anders till Simon & Cissi hus, så vi ringde Jenny och Joakim som oxå följde med dit.
Dom höll på att rensa i trädgården, till helgen ska dom börja riva ut köket.
Jag glömde ju min kamera igen!!!! Men jag ska dit i morgon och DÅ ska jag komma ihåg min kamera.
Efter husvisiten blev det IDOL hos Joakim & Jenny.

I morgon är ännu en fullspäckad dag med att...

  • Vaccinera Skrållan
  • Åka hem till Cissi & Mamma
  • Sitta i schemamöte på jobb
  • Hjälpa Cissi i huset.
  • VILA inför lördagen då det är dags för jobbet igen


Nu ska jag hoppa i säng är väldigt trött nu...

Men MÅSTE kika in hos Stina Lee först är så nyfiken på hennes graviditet. Hoppas hon får sin bebis snart!

Vad ska det bli tro??



Så sov gott säger jag!



Idag bjuder jag på en bild på vår efterlängtade SNUSE! =(



Kommentarer
Anonym

Får väl smaka dina bullar en dag, men dom är säkert lika goda som mina. kramis

2009-09-18 @ 09:34:25
Anonym

http://seahundochkatt.se/images/trixie/3213.jpg

Om du tittar här kommer det snart en present till dig och hundarna. Mamma

2009-09-18 @ 18:36:14
Anonym

http://seahundochkatt.se/index.php?main_page=product_info&cPath=28_88&products_id=1000



Kolla in denna sida köpt till dig och hundarna, kommer snart.Mammis

2009-09-18 @ 18:43:12
Anonym

http://seahundochkatt.se/index.php?main_page=product_info&cPath=28_88&products_id=1000



Överraskning till dig och hundarna. mamma

2009-09-18 @ 18:50:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0