Här kan man inte sova!!!!

Vaknade klockan 6 i morse av att katterna förde ett jäkla oväsen i vårat sovrum. GRRR....
Gick upp och insåg då att NÅN (Skrållan) hade Bajat i vår soffa där uppe + att nån annan hade kräkts på mattan i sovrummet och även i soffan. SUCK!

Fick börja städa och gick och la mej igen.... klockan 7 vaknade jag igen av att katterna väkte mej.
Fick gå ner och ge dom mat då så som skulle lugna sej!

Klockan 8 väkte Myran mig för då skulle hon ut och kissa!

MÅTTLIGT trött på alla djur gick jag och la mej igen och sov sedan till 11.00.

När jag sen kom upp fick jag ju fortsätta med att plocka av alla kuddfodralen på soffan och insåg även då att den va totalt nerkissad. JÄVLA kattfan.... har använt vår soffa som kattlåda. Snart åker hon ut om hon inte slutar.
TUR va kunde jag ju ta av allt från soffan och lägga det i tvättmaskinen.


Ja sån kul natt/morgon har jag haft......




Jag och Anders körde sedan till Ikea i HBG och tittade på kök. Vi kan bara inte riktigt bestämma oss för vilket vi vill ha och vilket som passar in här hemma. SVÅRT!

Sen körde vi och tittade på lite bilar i HBG och sen till Hörby för att titta på bil då det va stäng när vi kom. SUCK!

Körde tillbaka till Lund Rusta jag skulle köpa agility säcktunnel som inte fanns... SUCK igen...
Hittade dock en super fin ROSA duk till vardagrummsbordet.

Nåja nu e vi hemma och har precis käkat TACOS.
TONIGHT blir de BINGOOOOLOTTOOOOO!




                          Min rosa duk från Rusta!



Kommentarer
Kikki

Vem av katterna är det som har börjat kissa, den nya? eller ni har blivit av med henne?

2009-09-26 @ 20:08:00
URL: http://theotilda.blogg.se/
tina

Fler än jag som är tuff nog att spela bingolotto, ser jag. Försöker ni också bli miljonärer?! :)

2009-09-27 @ 00:00:11
URL: http://tiro.blogg.se/
tina

nej vi spelade förra veckan, men vann inget tyvärr

2009-09-27 @ 20:30:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0