Idaaa!

Idag har jag varit ledig!
I fm. körde jag till gymmet och tränade. Gick super bra idag och jag har ökat vikterna lite nu. =)
Alltid kul! Snakade med en kille på gymmet som tävlar i Bodybuilding... sjuklig sport jag fattar inte hur man klarar av det. Grymt imponerad kan jag säga! Han skulle gå ner i vikt nu innan tävlingen, jag fick se hans mage....
Kanske därför träningen gick så bra! HAHAHAHA!

Nä skämt och sidor, efter gymmet körde jag i alla fall till jobbet och fick taktil massage av en arbetskollega. Vi har turen att få det på arbetstid men jag ville så gärna ha det så jag körde in på min lediga dag. Och det va UNDERBART skönt! Man blir så avslappnad och mjuk i hela kroppen, när man reser sig upp från britsen känns det som man svävar på moln. mmmm... vilken skön känsla det är! Har ni inte testat det nån gång så gör det!!!!

Hemma igen lagade jag mat sen kom Anders hem, han somnade i soffan och jag har suttit vid datorn.
Mamma & Pappa kom sedan en sväng på besök, dom hade varit i HBG och hämtat Gnistans aska.
Den låg i en jätte fin vit urna. Lilla Gnistan! Vi saknar henne!

Nu ska jag kolla upp vart jag ska på kurs i morgon.. har ingen lust alls men jag får väl göra det!
Sen ska jag försöka hitta nåt att ha på mej på Lördag!
Jag har varit sugen på svart väst sen Ida sa det på Malmöfestivalen men jag ska inte sno din klädslit gumman! =)


 



Kommentarer
Hanna

Jaså du får kolla in andras killars magar på gymet;)

Ja det dära med Bodybuilding är allt lite spec tycker jag, när man deffar nä fy det är fult!



Normalt med muskler är snyggast o sexigast=)

Vad sak du på för kurs i morgon?



Föresten, du BARA MÅSTE MÅSTE MÅSTE gå på detta gympa pass vi var på i dag!

Det var SKIT skoj=)



Pussilur

2009-09-02 @ 21:38:27
URL: http://hcmo.blogg.se/
Hanna

Jaså du får kolla in andras killars magar på gymet;)

Ja det dära med Bodybuilding är allt lite spec tycker jag, när man deffar nä fy det är fult!



Normalt med muskler är snyggast o sexigast=)

Vad sak du på för kurs i morgon?



Föresten, du BARA MÅSTE MÅSTE MÅSTE gå på detta gympa pass vi var på i dag!

Det var SKIT skoj=)



Pussilur

2009-09-02 @ 21:38:40
URL: http://hcmo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0