Surtant idag!

Idag har jag jobbat och kände mig som värst PMS tanten. Har varit så trött haft ont i ryggen och på dåligt humör.
Ibland hittar man bara inte orken och det känns som att ALLT är ivägen....

Som vanligt kom jag inte från jobbet i tidmen väl hemma tog jag ut alla djuren i trädgården en stund sen gick jag och la mej på soffan och somnade.
Sov till ca 17.45 sen väkte Anders mig, vi stack och köpte kattmat och mat till oss själva på Maxi.

Orkade inte laga mat idag så vi köpte en färdiggrillad Kyckling och potatissallad. GOTT!

Efter maten fick Myran sej ett välbehövligt bad.

I morgon blir en kort jobbdag för sen ska jag och prova arbetskläder. ÄNTLIGEN ka vi få det så vi slipper ha våra egna kläder på jobbet.

Efter jobbet i morgon ska vi åka och titta på Cissi & Simons hus som dom får tillgång till i morgon.
Ska bli kul!

Nu ska jag se lite på tv....!


Jag & Dessan på jobbet! <3



Kommentarer
Hanna

Måste röra på fläsket=)

Japp Lördag ses vi=)

2009-09-15 @ 08:26:45
URL: http://hcmo.blogg.se/
Stina

Nämen det är ju Desiré..;) Hälsa henne från Stina! hihi

2009-09-15 @ 18:21:30
URL: http://stinolino.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0