Go kväll!

Blev inget Burlöv center idag! Anders vägrade köra dit eftersom dom renoverar motorvägen och det va enorma köer idag. Så vi stack till Bauhause och köpte olja till bardisken! Den är nu oljad och klar och det är vad som behövdes inför Lördag. Oljemannen va här och oljade och han va GRYYYM! Lyckades tom. fånga honom på bild! *fniss*



Nu provar jag kläder inför Lördag och kan INTE bestämma mej! Inte så ovanligt när det gäller mej!
Funderar på Jeans eller Jeanskjol med en svart t-tröja och svart väst. Eller ett par röda piratbyxor.. hittar dock inget fin tröja till dom! Sen har jag sista alternativet som inte längre är ett alternativ efter Anders såg mej i de... HAHAHAHA! Nä jag hade inte tänkt ha det ändå men det är lika kul att se hans min i alla fall!
Detta vissade jag för honom som han INTE tyckte om! Jag vet varför gör inte ens det själv! =) Ibalnd köper man bara kläder för man tycker dom ser snygga ut men sen ångrara man sej! mmm.. sånt e livet!



Nu ska jag prova vidare och se om jag hittar nåt fint! Annars får det bli att leta i Syrrans garderob i morgon! =)



Kommentarer
Kikki

tur att tradera finns, så kan du sälja alla de kläder du köper och sen ångrar, jag tyckte den såg ganska tuff/söt ut :)

2009-09-04 @ 12:07:05
URL: http://theotilda.blogg.se/
tina

Jag tyckte att det såg jätte snygg ut.

2009-09-05 @ 17:20:08
URL: http://tiro.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0