Påskhelgen

Ojoj va trött jag blev nu när jag lade mej här i soffan!
Anders & jag har varit två vändor på tippen och slängt en massa skit. Vi har rensat i garaget, ute förrådet, och källaren rensade vi för några veckor sedan så där va också lite att slänga.
Så skönt att få bort allt gammalt som bara står och ta en massa plats.


Annars har Påskhelgen varit lugn. Jag har jobbat Fredag-Söndag, men i Fredags efter jobb va Joackim & Jenny här, sen i Lördags va vi hos mamma och pappa och firade påsk. Igår va vi hos Anders mamma & Jan och åt god middag.

Vädret kunde man ju önskat varit lite bättre. Jag undrar vart vårsolen tog vägen???
Den lyste ju så härligt på oss i förra veckan!

Nä nu ska jag surfa runder lite här på nätet.... Höres kanske senare igen!

TJINGELING


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0