Träff med Ida!

Igår va jag på NOVA med söta Ida! Vi gick där inne i flera timmar och köpte endast baras vars en klänning.
Det tyckte jag va bra gjort! :)
Inspirationen till klänningen fick jag i Lördags för det är likadan klänning som Cissi hade på sej på festen.
Tyckte den va så himla söt så jag köpte en själv också!











När jag kom hem sken solen och jag fick syn på alla dammtussar och pälshår ÖVERALLT och höll på att bli galen.
Började städa och jag va så sur på allt hår så jag t.o.m släppte ut katterna UTAN linor i trädgården.
Zingo for ut och va helt vild... klättrade upp i alla träd och kutade runder om en vilding.
Max höll sej runt trädäcket och Maja vågade sej knappt ut.
Usch jag vet bara inte om jag kommer släppa dom igen, det känns så jobbigt om dom skulle bli påkörda. :(
Jag hade inte pallat de! Usch ja man bor så jäkla dumt här.......

Nä nu ska jag snart gå och nanna! Ska jobba hela PÅSKEN!



Kommentarer
Ida

Det var jätte roligt att ses vännen! Och vilka fina klänningar vi köpte tack vare din syster =) hade min på mig i helgen och den är sååå fin =) Hoppas allt är bra och att vi snart ses igen. Puss och kram

2010-04-05 @ 21:24:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0