Tråkdag.....

Kl. är 14.12 och jag sitter fortfarande i pyjamas.
Blää vilken tråkig dag och tråkigt väder, jag börjar känna mej totalt rastlös nu.
Men inget att göra...
pengarna e slut och gå ut känns inte så lockande i detta gråa tråkiga väder.
Dessutom orkar jag inte bada två hundar sen.

Nä... jag får väl sitta kvar här och vänta på att Dessan ska ringa, när hon slutar ska jag hem till hennes
nys lägenhet i LUND. Och hjälpa henne med lite saker där.



Ringde nyss Oriflame och mitt paket va på väg idag så kanske kommer det snart så jag ha nåt att pyssla med....



Kommentarer
Hanna

jo han skrev de:P

2010-04-21 @ 18:15:50
URL: http://hcmo.blogg.se/
Jenny

jag vet faktiskt inte om den jackan fanns i brunt. Jag har edan en brun skinnjacka så jag kollade bara efter en svart =) De e så himla kul o åka till ullared.. Att köpa heminredning där e bra för de e ju fan inte dyrt =)

2010-04-21 @ 20:29:18
URL: http://liljan81.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0