Valborg 2010

Nå vad gör ni alla läsare i kväll?
Själv ska vi vara hemma med lite vänner.
Blir inget fylleslag för min del då jag jobbar i morgon kl 7.00 och ska kunna ta hand om mina kära gubbar på jobbet. :)

Idag är det ju annars Björka hade varit kul men där e inget bra band dessutom måste Idisen, Hanna, Mian, Jenny och några fler tjejer hänga på så det blir somma förra sommaren och dit ska vi MÅNGA gånger i sommar!
eller hur tjejer!?? ;)


Satt nyss och funderade över vad jag gjort alla andra år på Valborg och just som jag gjorde det började denna låt

 

spelas på Spotify, det fick mej att tänka på ett Valborg hemma hos Björk & Kikki när ni bodde i Kävlinge.
Kikki & Tina blanade MASSA roliga drinkar hela kvällen.
Mysig kväll men dock kännde jag knappt Kikki då. :)


Ja nä nu ska ni få sista bilderna för i kväll....
Såhär ser jag ut JUST NU....


Och nä jag e inte gravid bara tjock! :)


Tack Hanna för tipset på denna Cider förra året den är min favvorit så goood!

Nä nu önskar jag er alla en trevlig valborg!
KRAAAAAM och drick med måtta där ute! ;)









Kommentarer
Anonym

Du är inte tjock, KBT tryck inte ner dig själva.KRAM

2010-04-30 @ 23:03:44
Kikki

jag fick äran att köra igår, vi var i malmö så det blev inte mycket dricka till mig! dock så e jag som du idag.....på jobbet!!

2010-05-01 @ 13:31:25
URL: http://theotilda.blogg.se/
Hanna

Absolut ska vi till Björka=)

2010-05-02 @ 21:16:34
URL: http://hcmo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0