Vovvemys dag!

Idag har varit en dålig dag! :(
Jag är sur och irriterad på det mesta... BlÄÄ!

Men väl hemma efter en dryg dag på jobbet fick jag träffa mina älsklingar My & Siri! ♥
Kastade i mej lite lunch sen gick vi ut en lååång runda. Och de va så skönt i solen och vovvarna fick springa lösa nästan hela vägen.




Myran visar sin fina sida fram på bilden. :)






A. är ute i garaget och hade byggt ihopa vipbrädan så den va vi ute och testade en snabb sväng
precis. Det gick bra både My & Siri kan den men My är bäst. :)
Sen tog vi en runda slalom och den satt perfekt. Duktiga Siri!

I morgon fm ska jag nog in till Lunds BK och träna lite innan jag sen ska jobba!

Trevlig kväll!



Kommentarer
Kikki

vi vill osså till lund, har ni tid på måndagförmiddag?

2010-04-07 @ 21:16:17
URL: http://theotilda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0