Min Jobbhelg denna!

Min jobbehelg denna och därför har jag inget inplanerat alls.
Igår hängde Dessan med mig hem sen sov hon här och sen åkte vi till jobb i morse igen.

Jag jobbade dock bara 3 timmar idag eftersom jag sen skulle till röngten.

Sen har jag och Anders varit på lite små utflyckter efter det, och nu e jag TRÖTT!

Anders dammsugar just nu källaren med sin nya fina grovdammsugare han fick i present!
Sköönt det för där va väldigt dammigt nere....

Nä nu ska jag slappa resten av kvällen med, sen blir det väl till att se melodifetivalen i kväll!

Hej Hopp!


Såhär slappt ska jag ha det i kväll! =)
(Bilden är från i sommras när vi va i stuga med Jenny & Joakim i GBG.)



Kommentarer
Kikki

så det blev en dammsugare, det fick johan av mig i present oxå :)

2010-02-21 @ 09:13:36
URL: http://theotilda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0