Kissie, Dessie & Paow??

Ja då satt man här igen, efter en tuff arbetsdag är man äntligen hemma igen.
Sitter och dricker KAFFE och läser bloggar, ja sånt man gör när man bara vill ta ét lungt. =)

Vad läser ni för bloggar igentligen?

Jag läser faktist:
Kissies
Dessies
&
Paows
bloggar nästan varje dag!

Det är så mycket snack om dessa tjejer i media och allmänt, om hur dom
sminkar sej, gör slikonbröst, festar... m.m.
En oändlig historia!
Folk verkar helt besatta av att dom kommer förändra världen och att alla tonåringar ska se upp till dessa människor och bli likadana! (Smala som stickor men ändå har fettman ökat i Sverige!?!?! Hummm..??)

Helt ärligt! När jag va ung vem ville inte se bra ut ha stora bröst, vara poppis det handlar ju inte om att dom ger människor dåliga förbilder så har det ju alltid varit. Själv tyckte jag Pamela Andersson va sjukt snygg när jag va ung. Det är väl inget konstigt??? Man växer dessutom ifrån de dära när man blir äldre och om inte, så vill man ha silikon och stora läppar och allt detta då kan man väl få ha de då?

Att folk orkar lägga ner så mycket energi på andra människors liv förstår jag inte!?!?!
Dessutom känns det så absurt när man läser kommerntarerna i deras bloggar, dom är INTE fina!
Hur kan man ens för för sej att skriva så om en människa man bara sett på bild eller läst en blogg?
Det är fruktansvärt!

Jag säger bara en sak man ska var GLAD & STOLT för den man är!
Alla har vi våra brister mer eller mindre!
Man lever faktist bara en gång och livet är faktist FÖR kort för att gnälla och klaga på sej själv och på andra!





Kommentarer
Anonym

Sicken klok dotter jag har, Stolt över dej. Mammi

2010-02-16 @ 19:14:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0