En underbar vän! TACK!

ÄNTLIGEN HELG!

Det ska bli så himla skönt att vara ledig med min älskling denna helgen!
Slutade kl 13 idag sen va det snabba ryck hem och in i duschen, för precis innan jag skulle gå fick jag en spottloska ihåret av en som spottade på mig på jobbet. ÖRRRK! (Ja så är det på mitt jobb! Nån som vill byta?)
Fick dock en present av söta Dessan idag, en sten där det står inristat BÄSTA VÄN och ett fint kort där hon hade skrivit en jätte fin text. Jag blev så gald att jag fick tårar i ögonen. Hon är så underbar denna tjej.
En verklig underbar vän! TACK GUMMAN!




När Anders kommer hem måste vi köra till Willys och handla mat, vår kyl och frys är i princip helt tomma!
Sen ska vi hem till Björn & Martina i kväll och klappa på deras nya kisse miss! =)

Nu ska jag lägga mej och slumra en stund i soffan under min värmefilt!

Trevlig helg!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0