Gaga ooo lala.....

...Jahapp? Snart har halva dagen gått!

Jag gick upp kl.9.30 körde till gymmet och träffade Hanna där. Va där i en timme sen körde jag hem tog ut hundarna i bilen och körde sen till Järavallen. Gick i 1 timme. RIKTIGT SKÖNT väder, och solen den skiner! mmmm... HÄRLIGT!

Om ett par timmar ska jag köra in till Lund till min sjukgymnast och få lite behandling. Ska bli skönt har så himla ont i ryggen.

I morgon ska jag ÄNTLIGEN till frissan och göra slingor. Sen ska jag hem till mamma, Cissi & lilla Tim. ♥

Nä nu e jag sugen på KAFFE.....

Tjingeling!


Hej kompisar hoppas vi kan leka snart!? =)



Kommentarer
Theo & Tilda

Matte sa något om att hon var ledig fred-söndag denna veckan, kanske vi kan ses då?

2010-01-25 @ 17:49:19
URL: http://theotilda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0