Kvällsblogg

Go kväll!

Snart dags att gå och nanna, idag har jag jobbat skulle sen igentligen på Ljusparty hos Dessan men jag va så sliten när jag kom hem så jag orkade inte. :(

Efter jobb va jag hos mamma och hämta My & Siri dom va med mig på jobbet på fm sen åkte dom med mamma hem när hon slutade. Mamma hade då kört inom djuraffären på vägen hem och köpt vars en overall till My & Siri som är heltäckande under magen och har ben, så i morgon ska vi ut och busa i skogen. :) :)
TACK SNÄLLA MAMMA!

Bilder på deras dressar kommer i morgon. Pappa tyckte i alla fall dom såg roliga ut men vad gör man inte för att dom ska få kunna leka ute i snön!?!?

Nu ska jag ge Buster en morot sen ska vi krypa ner i sängen, i morgon ska jag upp "tidigt" för att vara i stallet klockan 10 och rida på Harry. MYS!

Hör i morgon med lite bilder då oxå!

Natti Natt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0