Lite tankar!

Min blogg har varit lite tråkig och deppig nu senaste två inläggen, jag vet att det inte är så kul att läsa men som jag sagt innan är detta en plats för mej där jag kan få skriva vad jag vill och det gör jag också.

Just nu har jag känt mej väldigt ledsen och nere ett tag och det är därför jag inte bloggat så mycket heller på senaste tiden. Det är mycket med jobbet, sen är det en del privata saker som jag inte vill berätta om här.
(Men dom som känner mej vet säckert vad det är! TACKSAMMA om ni inte skriver något m detta i bloggen då jag lämnat detta i förtroende till er. Det tär hårt på kroppen och jag är fruktansvärt ledsen över detta! Hoppas ni förstår, ni som vet.)

Jag är i alla fall glad över att jag har världens underbaraste familj mamma, pappa, Cissi & fina lilla Tim, Min älskade Anders som stället upp så mycket för mej, Anders goa familj som är så underbara att umgås med. Där får men verkligen skratta ordentligt när man är med dom!, Mina älskade djur. MYRAN & SIRI dom bästa som finns! Till sist men inte minst mina underbara vänner som stöttar och får mej att ha roligt!

Vad vore livet utan alla er!?!?

Nu är det som sagt nytt år igen tiden rusar och jag hoppas att detta året kan ge mej glädjen tillbaka!

Jag har bestämt mig för att gör en del saker detta året själv och med andra!
Bland annat så ska jag:

♦Tatuera mig.
♦Byta jobba
(Vill inte jobba som USK längre utan ska se om det finns något ledig i nån djuraffär eller som kassabiträde kanske, får se!)
♦Gå ner minst 10 kg i vikt tills sommaren kommer.
♦Gå fortsättnigskurs i agility med Siri.
♦Börja rida igen, vilket jag redan har gjort och det är såååå kul!
♦Åka och hälsa på Kobbeman till sommaren, LÄNGTAR! ♥
♦Åka på sommarsemster med vänner. Kanske bila ner till Italien som vi snacka lite om!
♦NJUTA av livet och se lilla Tim växa upp, MYSA & GOSA och njuta av atta vara i mina nära och käras tillvaro.


Nu säger jag Tjilivippen så hör vi snart igen!


Min syster och Mumme tränar agility, "proffset" Siri tittar på som dom gör rätt! ;)


Mattes älsklingar! ♥






Kommentarer
madde

Ja de är verkligen kul att åka pulka. man får passa på när snön ligger :D

2010-01-12 @ 13:20:34
URL: http://wilma07.blogg.se/
Kikki

Ni får följa med oss på agilitytävlingar i vår/sommar, ni är ju jätte duktiga!! Kan vi träna o tävla tillsammans!

2010-01-12 @ 18:31:04
URL: http://theotilda.blogg.se/
Anonym

När ska du tatuera dej?

varför ska du gå ner 10 kg?

2010-01-12 @ 20:50:46
hanna

De var jag som skrev



När ska du tatuera dej?

varför ska du gå ner 10 kg?

2010-01-13 @ 08:49:20
URL: http://hcmo.blogg.se/
Catrin

Hanna: När jag ska tatuera mig berättar jag inte! ;)

Och att jag ska gå ner 10 kg är för att jag gått upp så mycket! :(

2010-01-13 @ 15:14:16
URL: http://cathe.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0