Trotsar kylan och klä mej sommrigt! :)

Osså va det mattes tu att blogga lite då! ;)
Kul med alla kommentarer ang min tatto! TACK!

Idag mår jag bra igen och den gör inte alls ont, skönt att det bara varade för stunden med smärtan.
Idag har jag städat lite och bytat sängkläderna, A fick en nysattack i morse så det va nog dags att bädda rent.

A har besiktigat min bil idag oxå och den gick igenom som ett rinnande vatten, Skönt!
Hade dock inte förväntat mej något annat. Trivs så himla bra med den bilen!

Nu ska jag snart köra och jobba, sen har jag bara fredag morgon kvar sen är jag ledig i helgen.
Ska bli så himla skönt!

Här nedan följer en bild på min klädstil idag, kanske inte passande i detta väder men jag trotsar kylan! ;)

Tjilevippen!



Kommentarer
Kikki

Nej inga fler bebisar tyvärr men jag har inte samvete att avla på en katt som inte är helt frisk!

Tråkigt men bättre för Katty och ev. avkommor!

2010-01-29 @ 15:59:16
URL: http://theotilda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0