Min oturshäst!

Idag har jag legat på stranden i ca 3 timmar, blev ganska rastlös efter denna tiden men jag ringde Dessan och hon kom ut på fika. SÅÅÅÅ MYSIGT har saknat henne så mycket!

Efter fikan körde jag och handlade och när jag precis börjat ringde min mobil och de va Elin från stallet som sa att
Kobbi va jätte halt....

PANIKEN sped sig och handlade i 200 sedan hem och lämnade allt till Anders och ut till stallet.
Han är väldigt halt på sitt högra framben lilla Kobbi.
HERREGUD va den stackars hästen råkar ut för sjukdommar. ;(

Får se i morgon bitti hur han e annars ringer jag vetrinären.
Han dock bokat tid för en kiropraktiker till honom också på Torsdag för att se så de inte är nån låsning eller nåt annat sånt som spökar....

Hoppas de fixar sej bara!

Här är några bilder jag tog i går efter min ridtur:









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0