Ny frissa kanske?

Idag har jag varit hemma och sooolat i trädgården!
Skönt, speciellt när man fick trevligt besök oxå.
Först kom Jenny & Baci.... så längesedan vi sågs så de va mysigt att träffa dej igen gumman! ♥

Sen kom spralletösen Dessan och showade i sin nya frissa som va SÅ SNYGG!
Gud va jag blev sugen på att klippa mej nu!
Ditt fel Dess! ;)

Men då skulle jag vilja ha denna frissan:





Dessans frissa:



I kväll kommer Jenny & Joakim igen även Björn tror jag och då ska det grillas!
Hörs sen!

Pusselipussar!



Kommentarer
hanna

Den frisyren har du visat innan, den är skit snygg!

Klipp dig=)



Får testa o göra de nästa gång!

2010-07-28 @ 17:18:56
URL: http://hcmo.blogg.se/
Anonym

Den frisyren är snygg och passar dig säkert. Tänk bara efter om det är det du vill. För med den frisyren kan du inte sätta upp håret som du gillar. Kram Mam

2010-07-28 @ 17:36:28
hanna

De brukar vara stora korn i den kattsanden, därför jag köper den!

Men dom två jag köpte nu sist, va inte alls som dom brukar vara!

De var mer som kross!

Så jag mailade till dom som gör den . .

2010-07-29 @ 11:32:39
URL: http://hcmo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0