Bråkstaken Kobbi!

Nyss kommit hem från stallet!
Kobbi va skit dryg idag, bara bråkade hela tiden, kastade med huvudet vägrade gå i paddocken skulle bara ut därifrån och sen va han så JÄKLA slööö förutom när han själv ville....

Det är lite störigt för jag hade precis fått rätt på honom när jag sålde honom men sedan blev han inte så mycket hanterad på de nya stället utan mest bortskämd så nu får man börja om på nytt igen.
Rätt så drygt, men men Kobbi är Kobbi och jag gillar honom mest av allt i alla fall! :)

Önskar bara nu att jag hade haft en gård där jag kunde uppfostrat honom på och där han fått tydliga och tidsinställda rutiner, för det behöver han. Dessutom en stor hage där han kan springa av sej... de kan han inte i den lilla han står i nu....

Jaja jag väntar och letar, någon dag dyker den väl upp, min drömgård! Hoppas i alla fall!

I morron är jag ledig och det ska bli himla skönt, på fm. ska jag dock åka och hämta lilla Felicia sedan hoppas jag på sol och värme så vi kan gå en runda i Järavallen de va så längesedan vi va där nu, jag och vovvarna!

Må gott där ute!
Tjingeling!



Undrar ofta hur lilla Skrållan mår?





Kommentarer
Kikki

hade det inte regnat idag hade vi gjort er sällskap i järavallen :)

2010-06-09 @ 09:23:29
URL: http://theotilda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0