Slumpen?

.... efter vi köpt blommor körde vi inom ICA på Lödde centrum för att handla lite mat.
På väg hem körde vi igenom sandskogen, plötsligt i väggrenen såg vi nåt svart litet som satt.

Jag frågade Anders:

- Va de en kattunge?
- Ja sa han!
- Vänd bilen!

Anders körde tillbaka då hade den lilla lilla kissen tagit sig ut mitt i vägen och två bilar fick veja för den.
Anders stannade bilen och jag plockade upp den lilla katten.
Den va i mycket dåligt skick ögonen va igenklibbade näsan va täppt och den är så undernärd.

Nu bor den lilla kissen på vår toalett och jag fick köra iväg och köpa kattmjölk för den åt inte vanlig mat.
Vi får se om den klarar natten...



(På tal om hela denna historian så kanske jag ska bli troende i alla fall!?!? När jag skrev inlägg (andra under detta) tänkte jag, tänk om jag i alla fall kunde fått ett till djur att ta hand om så jag kunde få skingra tankarna lite.
Osså hittar jag denna katten på vägen?)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0