SOOL!

Åhh va härlig med SOOL!
Har igentligen väldigt ont i ena sidan av halsen men har legat ute och solat/sovit nu i två timmar,
bränt anisktet lite men gud va häligt detd känns med lite bränna.

Idag har jag haft lite att göra..
Först körde jag till jobb och lämnade lite papper, fikade med mamma
och träffade trevliga arbetskamrater!

Efter de körde jag till Lund BK och träffade Kikki vi tränade ytters lite agility eller jag i alla fall,
Siri va redan slut efter vistelsen på jobbet och de va ganska varmt för hundarna!

Körde till stallet gav Kobbe lunch, sen hem och tog ut ALLA djuren (utom dammråttorna, dom ville tydligen stanna kvar inne!) =)

Sen SOOOOOLADE jag!

Nu står jag vid spisen och lagar mat, väntar på att min älskling ska komma hem, sen hoppas jag att han vill följa med mig ut på en ridtur, eller han cyklar och jag rider! =)

Vågar inte rida ut själv första gångerna Kobbi är lite som han är när han inte känner till omgivningarna!

Jupp de va allt.... för denna stund!

Tjingeling!



Kommentarer
Kikki

tack för lilla träningstunden idag, vi hant träna massor!

du har möjligtvis inte påsen kvar till tunneln, har för mig jag lämnade den i påsen??

vi får träna fler gånger men vi kan ju även träna hemma i trädgårdarna!

2010-06-02 @ 20:26:33
URL: http://theotilda.blogg.se/
hanna

TAck Catrin!!

Klart vi kan, ska höra med Martina med om hon vill med:D

2010-06-02 @ 21:15:48
URL: http://hcmo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0