Stranden

Väntar på att kaffet ska rinna ner, tar en evig tid då den är i stort behov av avkalkning. Får väl ge mej på de i kväll! Sovit ganska dåligt i natt och klockan 5 gick jag upp för att se om kattunge levde, det gjorde den. Gav den välling och sen somnade den igen.

Nu ska jag till apoteket och köpa avmaskning och näsdroppar och koksalt som jag kan tvätta ögonen på den med.
Stackars liten!

Sen tänkte jag faktist bege mej till standen, jag har inte varit på stranden en endaste gång i "sommar" fast det är iofs nu den har börjat.

Ha en skön dag, jag ska njuta av min!

På tal om njuta kolla in stilen på denna killen! ;)





TACK mamma för alla fina kommentarer och jag vet att jag har er det är därför jag kämpar på!
Ni är BÄST! ÄLSKAR ER SÅ MYCKET!


Kommentarer
Anonym

Söt liten kisse, pappa sa att han kan få bo här om du vill eller hos Cissi. Tänk på dig själva lite. Vår lilla Tutta.

2010-06-29 @ 22:16:33
hanna

De är bra att ni kommer, hoppas att det är några fler som kan svara!!

Jag vet, har varit dålig med bilder, får internet imorgon så ska försöka o få upp då=)

2010-06-30 @ 18:49:46
URL: http://hcmo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0