Ännu en underbar dag!

Jag måste säga det igen men jag MÅR SÅ BRA! :) Att inte fått känna denna underbara känslan i hela mitt liv är sjukt. Troligtvis gjorde jag det innan jag råkade ut för en olycka när jag va 9 år gammal men det har jag inget minne av. Jag har tyvärr bara tråkiga minnen från smärta och hemskheter som sedan rullat på.

Tur att jag har världens bästa familj som stöttat mej så hela livet! JAG ÄLSKAR ER! NI ÄR BÄST! ♥

Nu ska jag ta vara på dagen och ta en promenad med mina älskade hundar i vårsolen!

Hej på er!


Kommentarer
Anonym

Inte så svårt att vara en bra familj, med två så underbara barn, både som små och stora. ÄLSKAR ER OCKSÅ. Du och din syster är lyckan i mitt liv och så lille Tim förstås. Mam

2010-03-16 @ 20:33:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0