Längesedan... men detta är kul ibland!

SNODDE DENNA FRÅN HANNIS! =)





Senaste impulsköp:
Solglasögonen på Lindex i Onsdags.

Pryl du inte kan vara utan:
Min laptop

Lyx är?:
När man mår bra!

Tidningar du prenumererar på:
Ingen, men vill prenumerera på Härliga Hund!

Vad gör dej förbannad:
När människor försöker låtsas sej vara bättre än andra och vägrar sammarbeta!

Du gör med 100 upphittade kronor:
Vadå det va ju jag som tappa dom! ;)

När grät du senast:
Igår av glädje när jag fick ett stort leénde av min älskade systerson! ♥

Mjukt eller hårt:
Mittemellan???

Kram eller puss?:
KRAMAR!

Hyrfilm eller bio?:
Inget av de...

Natt eller dag?:
DAGEN

Rakad eller orakad?:
Rakad

Popsnöre eller sportfåne?:
????

Kaffe eller te?:
Kaffe

Bakispizza eller bakischirre?:
Inget av det jag bantar! :)

Förfest eller efterfest?
Förfest helt klart!

Engångssex eller engångstallrik?:


Yngre eller äldre?:
Yngre

Om någon sviker ditt förtroende; kan du förlåta sånt?:
Nja, beror på men jag kommer aldrig lita på den människan igen!

Finns det något du ogillar starkt?:
Ja de är mycket, men jag lägger inte ner så mycket energi på det längre! Man måt mycket bättre då! =)

Är du bra på att lösa konflikter el. är du konflikträdd?
Är absolut inte konflikträdd men tyvärr är många andra det så då blir det svårt.

Om någon trycker ner dig, vad gör du då?:
Dom skulle bara våga! ;)

Är du bra på att be om hjälp eller är du en sån som hellre reder dig själv?:
Ber alltid om hjälp om det är något jag är osäcker på. Man ska kunna ta vara på varandras kunskaper.

Är du svartsjuk?:
Ibland kan man väl bli, men det är väldigt väldigt sällan!

Vilket jobb skulle du aldrig kunna tänka dig ta?:
Städjobb

Om du hittar en femma på gatan, plockar du upp den?:
Ja det är klart!

Är du troende?:
Ja jag tror på mej själv!

Tycker du om stearinljus?:
Älskar alla slags ljus, det är så mysigt!

Hav eller sjö?:
Havet.... mmmmmmm!

Vad har du för väckarklocka?:
En väckarklocka, vad för slags vet jag inte.. en vanlig!

Hur ofta klipper du tånaglarna?:
Amen shit, när dom är långa!

Har du betalat månadens räkningar?:
Nä dom ska inte va inne än som tur är. :)

Använder du hudlotion?:
Nä faktist inte, Bara ibalnd på benen.

Tycker du om Dr Pepper?:
Vad är de?

Äpple eller Päron?:
Päron är godast men jobbiga att äta, fastnar bara i tänderna!

Äter du fiskbullar?:
ÖÖRRRRKK!

När klippte du dig senast?:
3-4 veckor sedan tror jag de va!

Mc Donalds/ Max / Burger King eller annat?
Kina mat! =)

Vad har du för mobiltelefon?:
Sony Ericsson... modell vet jag inte men den är lila i alla fall!

Dammsög du bakom soffan sist du dammsög?:
Ja faktist, vi städade hela soffan och tog ut alla kuddar osv.

Är det ordning eller oreda i dina byrålådor?:
Oftast oreda om man frågar Anders men ordning om man frågar mej! :)

Har du blivit sövd någon gång?:
Ja

Lever din mormor?:
Nej

Har du varit med på TV?:
Nä inte vad jag vet!


Vad BORDE du göra istället för att sitta och svara på frågor just nu?:
Inget jag valde detta för det va lite kul!

Kan du dricka mjölk som "gått ut" för 3 dar sen?:
Ja klart jag kan man märker ju om den är dålig eller ej... det är med Bäst FÖRE datum har vi OFTA disskusioner kring här hemma...... :)

Beskriv din humor:
Gud va svårt, men jag skrattar ofta åt allt möjligt!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0