Lite nytt igen... ;)

Idag har jag hjälp Cissi att måla i huset nu är vardagsrummet färdigmålat och det blev jätte fint!
Nu ska det bara läggas golv och tak sen är ett rum klart.
Sköönt för dom!


Cissi hade fått hem beställningen från H&M oxå... =)


Min blommiga kjol, mitt blommiga armband och min snygga väska!

Mamma går en kurs, Kognetiv Beteéndeterapi i viktminskning som verkar super bra.
Jag fick låna en bok av henne som jag nu ska lägga mej och läsa.
Fastande direkt för den, hjärnan & kroppen är en klurig grej som vi försöker övertala
ibland och det är då allt går så tokigt. Det är otrolig intressant att läsa om, så nu säger jag




GOD NATT!

Hoppas jag kan somna och lägga boken ifrån mej NÅN GÅNG i kväll! =)






Förresten, jag och mamma ska testa på YOGA nästa vecka.
Det ska bli super kul!
Har ni testat någon gång??



Kommentarer
Bella

Jag gick på gravidyoga när jag var gravid, det kan jag rekomendera :)

2010-03-18 @ 21:20:24
Anonym

Bella: Va kul men jag får nog gå på yoga utan att vara gravid men det kan nog bli minst lika kul! :)

Kul att du skrev förresten hur är det annars med dej och lillen? KRAMIS

2010-03-18 @ 21:23:00
Jenny

jag har provat yoga en gång på en strand med en kompis som e grym på yoga.. De e fan svårt

2010-03-18 @ 22:56:11
tina

jag har testat yoga några gånger, men tycker det är så grymt segt och tråkigt.

2010-03-20 @ 10:05:16
URL: http://tiro.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0