Årets Ullared

Igår va jag, Cissi & Tim på Ullared!
där va faktist inte så jätte mycket roligt tyckte jag denna gången.
Knappt några fina kläder och hästgrejor som jag skulle ha fanns inte där.
Men va gör det jag hade en JÄTTE TREVLIG dag tillsammans med min älskade Syster och lille Timme!
TACK FÖR IGÅR!
ÄLSKAR ER! ♥

Även tack till mamma och pappa som sponsrade oss med lite pengar! :)

Det jag shoppade va det "vanliga":
Duschtvål
Shampoo+Balsam+Inpackning
Kattsand
Kaffefilter
Aluminiumfolié
Padds
Örontopps
Vim
Handtvål
m.m


I klädesväg köpte jag denna vår/sommarjacka:



En söt blus:



Ett par söta leggings:



En jeansklänning som jag tyckte va så fin:



Sen blev det även lite hästsaker..
Vojlock
Grimmskaft
Pälsglans


Ja de va väl de!?!
Kommer inte på mer just nu i alla fall!

På vägen hem va både jag och Tim trötta så vi somnade!




Kommentarer
Anonym

Snygga kläder du köpt. MAM

2010-05-27 @ 21:45:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0