Bella & Tyra Show

Har precis sett Bella & Tyra show där Kissie idag var gäst!

HERREGUD... vad ska man säga?
Mer än att jag är impad av Bella att hon bara kan sitta där och vara lika go och glad och ta emot all denna skit från Kissie. Jag förstår det inte? Men HEJA Bella säger jag!
Dessutom så talade hon SÅ emot sej själv så att Alexandra Nilsson och Kissie är två helt olika personer....
NONONO släng dej i väggen säger jag!


men jävligt kul att se dock vilket också är hemskt att vi människor är funtade på sådan viss att det är kul att se otrevliga, plastik fantastik personer på TV och i bloggar????

Försår inte ens en gång inte på mej själv?
Varför kul liksom?

Men men så länge jag inte e så själv så...... ;)

Vad tyckte ni där ute?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0