Drömmer mej bort...


.... till dessa UNDERBARA varma kvällarna vi hade på Teneriffa!



Jag kommer inte ihåg sist jag skarattde så mycket som jag gjorde denna kvällen...
Herregud va kul det va när A´s mammas kille provade en massa saker från försäljarna som gick
och skulle proppsa på oss en massa skit. Dom va så allvarliga allihopa och ja... HERREGUD va kul de va....





Här är en film på när vi satt på resturang sista kvällen,
SHIT va jag garvade när jag såg den. :)
Är så glad att Anders mamma bjöd oss på denna underbara minnesvärda resan.
Det va såååååå MYSIGT!

En sak till detta vinet vi drack på denna resturangen va det GODASTE
rödvin jag druckit i hela mitt liv...... Så mustigt och gott!
MÅSTE få tag på de igen!




Nåja nog om drömmar ni som vill med och resa har veckan på er
att bestämma om ni ska med för i veckan bokar jag biljetter till SOLEN! =)




Kommentarer
Kikki

varför kan man ej se på filmen?

härligt med resa till solen, blir det i sommar eller?

2010-05-18 @ 07:49:08
URL: http://theotilda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0