Ner kräkt....

Upptäckte igår att jag missat Myrans vaccination, men som tur va kunde jag få en tid idag hos Flyinge vetrinärerna. Myran va inte så glad och vägrade hoppa ur bilen.
Men inte ett ljud sa hon när vet. stack henne.
DUKTIGA lilla My!

Eftersom jag va hos Cissi och hälsade på idag fick hon passa Siri under tiden vi va hos vet.
Och nu passar jag lilla Tim för Cissi är och handlar.
Har nyss gett honom en flaska velling och efterår kräkte han ner hela mej.
Öööörrrk va jag INTE luktar hallon nu.
Fick tvätta min halsduk och ena bröstet är våt efter denna lilla olycka.
Jaja go parfym har väl ingen dött av! ;)

Nu ska jag försöka få lillen att somna!
Sen ska jag också köra och handla, i kväll blir det hemmalagad Pizza efter min älskling önskan!
Bilder kommer i kväll från dagen hos min kära syster!

Tjingeling så länge!





ÄLSKADE UNDERBARA unge!


Fina Mumme!


 Rattski! :)






Kommentarer
Anonym

Du är duktig, fina bilder.MAM

2010-05-07 @ 19:17:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0